Tisztelt Vásárló, Az Ön védelme és valótlan bejelentések kiküszöbölése érdekében a hiba bejelentő elküldése után, az Ön által megadott e-mail címre megerősítő üzenetet küldünk az űrlapban megadott adatokkal. Csak az e-mailben megadott linkre kattintva véglegesítheti bejelentését. A garancia igényhez szükségünk van a termék vásárlását igazoló számla számra vagy jótállási jegyszámra, valamint annak feltöltésére. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes termékek esetében (pld.: mosogató és csaptelep reklamáció) vásárlást igazoló számla-jótállási jegy, a mosogató alján található címkékről/csaptelep bekötőcsövén található sorozatszámról- és a hibáról készült fotók feltöltése kötelező. Ezen dokumentumok hiánya vagy az adatok hibás tájékoztatása a reklamáció rendezésének elhúzódását eredményezi, mely nem tartozik a reklamáció rendezésének időintervallumába. A bejelentő a vásárlás évéhez tartozó alapjótállási idők szerint engedi a garanciális igények rögzítését. Az alapjótálláson felül érvényesíthető ún. kiterjesztett jótállásokat, mely minden esetben feltételekhez kötött a bejelentő nem ismeri (kivéve akkor, ha a regisztrációs számot az adatok megadásával rögzíti). Ebben az esetben fizető javítást választva tudja igényét rögzíteni, kérjük a megjegyzésben rögzítse garanciális igényét indoklással. Kérjük, aki freemail-es levelezési címmel rendelkezik, a gyors megerősítés érdekében nyomja meg a frissít gombot a levelező programjában! Amennyiben a bejelentő oldallal észrevétele van a vevoszolgalat@ecorgan.hu emailre várjuk megtisztelő levelét.